Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

719
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

8

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

توانمندسازی کارکنان گامی به سوی مشتری مداری

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رهنوردآهن، فرج اله. (1382). توانمندسازی کارکنان گامی به سوی مشتری مداری. فرایند مدیریت و توسعه، -(59)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/476171/fa

    Vancouver: کپی

    رهنوردآهن فرج اله. توانمندسازی کارکنان گامی به سوی مشتری مداری. فرایند مدیریت و توسعه[Internet]. 1382؛-(59):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/476171/fa

    IEEE: کپی

    فرج اله رهنوردآهن، “توانمندسازی کارکنان گامی به سوی مشتری مداری،” فرایند مدیریت و توسعه، vol. -، no. 59، pp. 0–0، 1382، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/476171/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا