APA:
کپیشافعی، رضا. (1391). مطالعه تاثیرپذیری استراتژی های حضور در بازار از نگرش های مدیریتی و رابطه آن ها با انتخاب الگوی سنجه های بازاریابی در شرکتهای تولیدی صنعتی. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(4 (پیاپی 7))، 81-101. SID. https://sid.ir/paper/477038/fa
Vancouver:
کپیشافعی رضا. مطالعه تاثیرپذیری استراتژی های حضور در بازار از نگرش های مدیریتی و رابطه آن ها با انتخاب الگوی سنجه های بازاریابی در شرکتهای تولیدی صنعتی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(4 (پیاپی 7)):81-101. Available from: https://sid.ir/paper/477038/fa
IEEE:
کپیرضا شافعی، “مطالعه تاثیرپذیری استراتژی های حضور در بازار از نگرش های مدیریتی و رابطه آن ها با انتخاب الگوی سنجه های بازاریابی در شرکتهای تولیدی صنعتی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 4 (پیاپی 7)، pp. 81–101، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/477038/fa