APA:
کپیمحمودی میمند، محمد، وزیرزنجانی، حمیدرضا، و خلیلی یادگاری، مریم. (1391). ابعاد شخصیتی تست مایرز-بریگز (MBTI) و تمایل خرید مشتریان. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(4 (پیاپی 7))، 147-160. SID. https://sid.ir/paper/477039/fa
Vancouver:
کپیمحمودی میمند محمد، وزیرزنجانی حمیدرضا، خلیلی یادگاری مریم. ابعاد شخصیتی تست مایرز-بریگز (MBTI) و تمایل خرید مشتریان. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(4 (پیاپی 7)):147-160. Available from: https://sid.ir/paper/477039/fa
IEEE:
کپیمحمد محمودی میمند، حمیدرضا وزیرزنجانی، و مریم خلیلی یادگاری، “ابعاد شخصیتی تست مایرز-بریگز (MBTI) و تمایل خرید مشتریان،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 4 (پیاپی 7)، pp. 147–160، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/477039/fa