APA:
کپیرحمتی، مجید. (1386). بررسی نقش سیستم مدیریت 6 سیگمای ناب در رضایتمندی مشتریان در صنعت بیمه. تازه های جهان بیمه، 9(115-116)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/477270/fa
Vancouver:
کپیرحمتی مجید. بررسی نقش سیستم مدیریت 6 سیگمای ناب در رضایتمندی مشتریان در صنعت بیمه. تازه های جهان بیمه[Internet]. 1386؛9(115-116):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/477270/fa
IEEE:
کپیمجید رحمتی، “بررسی نقش سیستم مدیریت 6 سیگمای ناب در رضایتمندی مشتریان در صنعت بیمه،” تازه های جهان بیمه، vol. 9، no. 115-116، pp. 0–0، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/477270/fa