APA:
کپیخانجانی، زینب، مهدویان، هوشنگ، احمدی، پریچهر، هاشمی، تورج، و فتح اله پور، لیلا. (1391). اثربخشی روش چند حسی فرنالد بر نارساخوانی دانش آموزان پایه دوم ابتدایی شهر تبریز (مطالعه موردی). روانشناسی افراد استثنایی، 2(6)، 135-157. SID. https://sid.ir/paper/477519/fa
Vancouver:
کپیخانجانی زینب، مهدویان هوشنگ، احمدی پریچهر، هاشمی تورج، فتح اله پور لیلا. اثربخشی روش چند حسی فرنالد بر نارساخوانی دانش آموزان پایه دوم ابتدایی شهر تبریز (مطالعه موردی). روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1391؛2(6):135-157. Available from: https://sid.ir/paper/477519/fa
IEEE:
کپیزینب خانجانی، هوشنگ مهدویان، پریچهر احمدی، تورج هاشمی، و لیلا فتح اله پور، “اثربخشی روش چند حسی فرنالد بر نارساخوانی دانش آموزان پایه دوم ابتدایی شهر تبریز (مطالعه موردی)،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 2، no. 6، pp. 135–157، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/477519/fa