APA:
کپیآقایی، اصغر، آقایی، میلاد، و آقایی، رضا. (1391). شاخصهای اساسی موثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل فازی. مدیریت بازرگانی، 4(3)، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/478024/fa
Vancouver:
کپیآقایی اصغر، آقایی میلاد، آقایی رضا. شاخصهای اساسی موثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل فازی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(3):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/478024/fa
IEEE:
کپیاصغر آقایی، میلاد آقایی، و رضا آقایی، “شاخصهای اساسی موثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بهداشتی و سلولزی ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی و دیمتل فازی،” مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 3، pp. 1–20، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/478024/fa