APA:
کپیحسنقلی پور، طهمورث، انصاری، منوچهر، و الهی گل، اکرم. (1391). بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان های خدماتی با تاکید بر نقش میانجی رفتارهای شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران. مدیریت بازرگانی، 4(11)، 39-54. SID. https://sid.ir/paper/478033/fa
Vancouver:
کپیحسنقلی پور طهمورث، انصاری منوچهر، الهی گل اکرم. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان های خدماتی با تاکید بر نقش میانجی رفتارهای شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(11):39-54. Available from: https://sid.ir/paper/478033/fa
IEEE:
کپیطهمورث حسنقلی پور، منوچهر انصاری، و اکرم الهی گل، “بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان های خدماتی با تاکید بر نقش میانجی رفتارهای شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران،” مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 11، pp. 39–54، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/478033/fa