APA:
کپینامور، یوسف، راستگو، اعظم، ابوالقاسمی، عباس، و سیف درخشنده، سعید. (1389). مقایسه نقش ارزشیابی توصیفی در کاهش اضطراب و افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان ابتدایی در مدارس مجری با مدارس سنتی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 1(27)، 199-212. SID. https://sid.ir/paper/478810/fa
Vancouver:
کپینامور یوسف، راستگو اعظم، ابوالقاسمی عباس، سیف درخشنده سعید. مقایسه نقش ارزشیابی توصیفی در کاهش اضطراب و افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان ابتدایی در مدارس مجری با مدارس سنتی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1389؛1(27):199-212. Available from: https://sid.ir/paper/478810/fa
IEEE:
کپییوسف نامور، اعظم راستگو، عباس ابوالقاسمی، و سعید سیف درخشنده، “مقایسه نقش ارزشیابی توصیفی در کاهش اضطراب و افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان ابتدایی در مدارس مجری با مدارس سنتی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 1، no. 27، pp. 199–212، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/478810/fa