APA:
کپیرنجبریان، بهرام، رشیدکابلی، مجید، صنایعی، علی، و حدادیان، علیرضا. (1391). تحلیل رابطه بین ارزش درک شده, کیفیت درک شده, رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران. مدیریت بازرگانی، 4(11)، 55-70. SID. https://sid.ir/paper/478964/fa
Vancouver:
کپیرنجبریان بهرام، رشیدکابلی مجید، صنایعی علی، حدادیان علیرضا. تحلیل رابطه بین ارزش درک شده, کیفیت درک شده, رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(11):55-70. Available from: https://sid.ir/paper/478964/fa
IEEE:
کپیبهرام رنجبریان، مجید رشیدکابلی، علی صنایعی، و علیرضا حدادیان، “تحلیل رابطه بین ارزش درک شده, کیفیت درک شده, رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران،” مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 11، pp. 55–70، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/478964/fa