مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

4,353
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,903
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

7

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران

صفحات

 صفحه شروع 55 | صفحه پایان 70

چکیده

 امروزه بیش از پیش شاهد افزایش اهمیت مشتری مداری, مطرح شدن آن به عنوان مهم ترین مزیت رقابتی سازمان ها و نقش آن در موفقیت و پیشرفت کسب و کارها هستیم. هدف از این مقاله, زمینه یابی برای توسعه فرهنگ مشتری مداری در فروشگاه های زنجیره ای و بحث برروی ارتباط بین ارزش درک شده, کیفیت درک شده, رضایت مشتری و قصد خرید مجدد است. پژوهش انجام شده, از نوع پیمایشی, جامعه آماری این پژوهش را, مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه, شهروند و اتکا در شهر تهران تشکیل می دهد و نمونه انتخاب شده, 491 نفر از مشتریان این فروشگاه ها بوده اند. ابزار گردآوری داده ها, پرسشنامه بوده و از الگویابی معادلات ساختاری برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان داد که در فروشگاه های زنجیره ای, کیفیت درک شده, بر ارزش درک شده و همچنین بر رضایت مشتری و قصد خرید مجدد اثر می گذارد. افزون بر آن, ارزش درک شده, بر رضایت مشتری و همچنین بر قصد خرید مجدد اثر می گذارد. رضایت مشتری بر قصد خرید مجدد اثر می گذارد. و سرانجام, الگوی پیشنهاد شده, به طور اثربخش, روابط بین کیفیت درک شده, ارزش درک شده, رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای را تبیین می کند.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رنجبریان، بهرام، رشیدکابلی، مجید، صنایعی، علی، و حدادیان، علیرضا. (1391). تحلیل رابطه بین ارزش درک شده, کیفیت درک شده, رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران. مدیریت بازرگانی، 4(11)، 55-70. SID. https://sid.ir/paper/478964/fa

    Vancouver: کپی

    رنجبریان بهرام، رشیدکابلی مجید، صنایعی علی، حدادیان علیرضا. تحلیل رابطه بین ارزش درک شده, کیفیت درک شده, رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(11):55-70. Available from: https://sid.ir/paper/478964/fa

    IEEE: کپی

    بهرام رنجبریان، مجید رشیدکابلی، علی صنایعی، و علیرضا حدادیان، “تحلیل رابطه بین ارزش درک شده, کیفیت درک شده, رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران،” مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 11، pp. 55–70، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/478964/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button