Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

412
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدیریت رضایت مندی مراجعان در سازمان های دولتی

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نژادحاجی علی ایرانی، فرهاد. (1387). مدیریت رضایت مندی مراجعان در سازمان های دولتی. تدبیر، -(197)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/479618/fa

    Vancouver: کپی

    نژادحاجی علی ایرانی فرهاد. مدیریت رضایت مندی مراجعان در سازمان های دولتی. تدبیر[Internet]. 1387؛-(197):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/479618/fa

    IEEE: کپی

    فرهاد نژادحاجی علی ایرانی، “مدیریت رضایت مندی مراجعان در سازمان های دولتی،” تدبیر، vol. -، no. 197، pp. 0–0، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/479618/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا