APA:
کپیسروی زرگر، محمد. (1390). نشانه شناسی بازنمایی خانواده در آگهی های بازرگانی تلویزیون. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، -(67)، 33-58. SID. https://sid.ir/paper/479745/fa
Vancouver:
کپیسروی زرگر محمد. نشانه شناسی بازنمایی خانواده در آگهی های بازرگانی تلویزیون. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1390؛-(67):33-58. Available from: https://sid.ir/paper/479745/fa
IEEE:
کپیمحمد سروی زرگر، “نشانه شناسی بازنمایی خانواده در آگهی های بازرگانی تلویزیون،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. -، no. 67، pp. 33–58، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/479745/fa