مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

396
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

112
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی کیفیت خدمات سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و سنجش رضایتمندی استفاده کنندگان با استفاده از شبکه عصبی

صفحات

 صفحه شروع 38 | صفحه پایان 53

چکیده

 هدف: کیفیت خدمات ارائه شده در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بر اساس مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت ارزیابی شده و سپس با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی, رضایتمندی کاربران از خدمات پیش بینی شده است.روش/ رویکرد پژوهش: روش پژوهش از نوع کاربردی می باشد که به روش پیمایشی و با رویکرد کمی با توزیع پرسشنامه بین نمونه ای از افراد جامعه است که با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی کیفیت خدمات ارائه شده توسط کتابخانه ملی را مورد ارزیابی قرار می دهد و با انجام آنالیز حساسیت موثرترین و کم اثرترین مولفه ها تعیین می شود.یافته ها: با انجام آنالیز حساسیت در شبکه موثرترین مولفه محصولات و خدمات با میانگین مجذور خطای 0.0613 و زیرمولفه روزآمدی اطلاعات با میانگین مجذور خطای 0.1225 و کم اثرترین مولفه وفاداری با میانگین مجذور خطای 0.0089 و زیرمولفه تمایل به معرفی کتابخانه به سایرین با میانگین مجذور خطای 0.0132 تعیین شد.نتیجه گیری: از نظر کاربران کتابخانه, مولفه محصولات و خدمات مهم ترین مولفه, و وفاداری کم اثرترین مولفه است. برای کاربران روزآمدی اطلاعات در اولویت قرار دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    باب الحوائجی، فهیمه، و امیدوار، سپیده. (1391). ارزیابی کیفیت خدمات سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و سنجش رضایتمندی استفاده کنندگان با استفاده از شبکه عصبی. مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات (مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات)، -(91)، 38-53. SID. https://sid.ir/paper/479969/fa

    Vancouver: کپی

    باب الحوائجی فهیمه، امیدوار سپیده. ارزیابی کیفیت خدمات سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و سنجش رضایتمندی استفاده کنندگان با استفاده از شبکه عصبی. مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات (مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات)[Internet]. 1391؛-(91):38-53. Available from: https://sid.ir/paper/479969/fa

    IEEE: کپی

    فهیمه باب الحوائجی، و سپیده امیدوار، “ارزیابی کیفیت خدمات سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و سنجش رضایتمندی استفاده کنندگان با استفاده از شبکه عصبی،” مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات (مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات)، vol. -، no. 91، pp. 38–53، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/479969/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button