APA:
کپیابارشی، ز.، طهماسبان، ک.، و مظاهری، م.ع.. (1388). تاثیر آموزش برنامه ارتقای رشد روانی-اجتماعی کودک از طریق بهبود تعامل مادر-کودک بر خود اثر مندی والدگری و رابطه مادر و کودک زیر سه سال. پژوهش در سلامت روانشناختی، 3(3)، 49-57. SID. https://sid.ir/paper/480641/fa
Vancouver:
کپیابارشی ز.، طهماسبان ک.، مظاهری م.ع.. تاثیر آموزش برنامه ارتقای رشد روانی-اجتماعی کودک از طریق بهبود تعامل مادر-کودک بر خود اثر مندی والدگری و رابطه مادر و کودک زیر سه سال. پژوهش در سلامت روانشناختی[Internet]. 1388؛3(3):49-57. Available from: https://sid.ir/paper/480641/fa
IEEE:
کپیز. ابارشی، ک. طهماسبان، و م.ع. مظاهری، “تاثیر آموزش برنامه ارتقای رشد روانی-اجتماعی کودک از طریق بهبود تعامل مادر-کودک بر خود اثر مندی والدگری و رابطه مادر و کودک زیر سه سال،” پژوهش در سلامت روانشناختی، vol. 3، no. 3، pp. 49–57، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/480641/fa