APA:
کپیملکی، حسن، دلاور، علی، احمدی، غلامعلی، و حاجی تبارفیروزجائی، محسن. (1391). بررسی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده, اجرا شده و کسب شده مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 8(26)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/480642/fa
Vancouver:
کپیملکی حسن، دلاور علی، احمدی غلامعلی، حاجی تبارفیروزجائی محسن. بررسی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده, اجرا شده و کسب شده مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1391؛8(26):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/480642/fa
IEEE:
کپیحسن ملکی، علی دلاور، غلامعلی احمدی، و محسن حاجی تبارفیروزجائی، “بررسی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده, اجرا شده و کسب شده مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 8، no. 26، pp. 0–0، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/480642/fa