APA:
کپیشهیکی تاش، محمدنبی، و اتباعی، فرامرز. (1391). تاثیر رقابت خارجی بر شدت رقابت و مارک آپ در بازارهای صنعتی ایران. مطالعات اقتصادی کاربردی ایران (مطالعات اقتصادی کاربردی)، 1(3)، 27-55. SID. https://sid.ir/paper/481861/fa
Vancouver:
کپیشهیکی تاش محمدنبی، اتباعی فرامرز. تاثیر رقابت خارجی بر شدت رقابت و مارک آپ در بازارهای صنعتی ایران. مطالعات اقتصادی کاربردی ایران (مطالعات اقتصادی کاربردی)[Internet]. 1391؛1(3):27-55. Available from: https://sid.ir/paper/481861/fa
IEEE:
کپیمحمدنبی شهیکی تاش، و فرامرز اتباعی، “تاثیر رقابت خارجی بر شدت رقابت و مارک آپ در بازارهای صنعتی ایران،” مطالعات اقتصادی کاربردی ایران (مطالعات اقتصادی کاربردی)، vol. 1، no. 3، pp. 27–55، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/481861/fa