مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,509
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

441
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل موثر بر رضایت الکترونیکی: تجربه ای از کشور آلمان

صفحات

 صفحه شروع 165 | صفحه پایان 186

چکیده

 نخستین و مهم ترین اصل بازاریابی تمرکز بر نیازها و خواسته های مشتریان است, زیرا بدون توجه به آن, شرکت ها در محیط رقابتی امروز قادر به ادامه حیات نخواهند بود. شرکت ها می دانند که ارائه محصول ها و خدمات باکیفیت, متناسب با نیازها و خواسته های مشتریان, مزیت رقابتی مهمی است که به فروش و سود بیشتر منجر می شود, بنابراین شناسایی نیازها و خواسته های مشتریان و اتخاذ استراتژی ها و برنامه های مناسب برای تامین این نیازها و خواسته ها از مهم ترین فعالیت های شرکت ها در بازارهای رقابتی است. با توجه به فضای رقابتی در تجارت الکترونیکی و ضرورت توجه به انتظارات و خواسته های مشتریان در بازار الکترونیکی, پژوهش حاضر با هدف شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان الکترونیکی انجام پذیرفته است داده های این پژوهش با استفاده از جمع آوری 221 پرسشنامه در کشور آلمان جمع آوری و با استفاده از نرم افزار SPSS تحلیل شده است. مطالعات انجام شده نشان می دهد, از بین حدود شش معیار اصلی و 25 زیرمعیار شناسایی شده, شش معیار اصلی و هفده زیرمعیار, مهم ترین معیارهای موثر بر رضایت مشتریان الکترونیکی است.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عزیزی، شهریار، و نگهداری، امیرنیما. (1391). عوامل موثر بر رضایت الکترونیکی: تجربه ای از کشور آلمان. مدیریت فناوری اطلاعات، 4(12)، 165-186. SID. https://sid.ir/paper/482076/fa

    Vancouver: کپی

    عزیزی شهریار، نگهداری امیرنیما. عوامل موثر بر رضایت الکترونیکی: تجربه ای از کشور آلمان. مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1391؛4(12):165-186. Available from: https://sid.ir/paper/482076/fa

    IEEE: کپی

    شهریار عزیزی، و امیرنیما نگهداری، “عوامل موثر بر رضایت الکترونیکی: تجربه ای از کشور آلمان،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 4، no. 12، pp. 165–186، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/482076/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button