APA:
کپیوهاب زاده منشی، شادان، و محمود کلائی، سانیا. (1393). ارزیابی تاثیر کیفیت درک شده از خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت و تعهد مشتریان بانک صادرات استان تهران. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 11(33)، 67-75. SID. https://sid.ir/paper/482383/fa
Vancouver:
کپیوهاب زاده منشی شادان، محمود کلائی سانیا. ارزیابی تاثیر کیفیت درک شده از خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت و تعهد مشتریان بانک صادرات استان تهران. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1393؛11(33):67-75. Available from: https://sid.ir/paper/482383/fa
IEEE:
کپیشادان وهاب زاده منشی، و سانیا محمود کلائی، “ارزیابی تاثیر کیفیت درک شده از خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت و تعهد مشتریان بانک صادرات استان تهران،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 11، no. 33، pp. 67–75، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/482383/fa