APA:
کپینظری، محسن، حاجی حیدری، نسترن، و نصری، مصطفی. (1391). بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی B2C در افزایش قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن. مدیریت بازرگانی، 4(4)، 127-146. SID. https://sid.ir/paper/483736/fa
Vancouver:
کپینظری محسن، حاجی حیدری نسترن، نصری مصطفی. بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی B2C در افزایش قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(4):127-146. Available from: https://sid.ir/paper/483736/fa
IEEE:
کپیمحسن نظری، نسترن حاجی حیدری، و مصطفی نصری، “بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی B2C در افزایش قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن،” مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 4، pp. 127–146، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/483736/fa