APA:
کپیعلامه، س.م.، و نکته دان، ا.. (1389). بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: هتل های چهار و پنج ستاره اصفهان). مدیریت بازرگانی، 5(4)، 109-124. SID. https://sid.ir/paper/483889/fa
Vancouver:
کپیعلامه س.م.، نکته دان ا.. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: هتل های چهار و پنج ستاره اصفهان). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1389؛5(4):109-124. Available from: https://sid.ir/paper/483889/fa
IEEE:
کپیس.م. علامه، و ا. نکته دان، “بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: هتل های چهار و پنج ستاره اصفهان)،” مدیریت بازرگانی، vol. 5، no. 4، pp. 109–124، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/483889/fa