APA:
کپیشهنی کرم زاده، مانا، حجازی، الهه، خان زاده، علی، و حجازی، باقر. (1389). نقش خودکارآمدی ریاضی, جهت گیری های هدفی و اضطراب ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان سال دوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، 17(2 (پیاپی 92-91))، 187-212. SID. https://sid.ir/paper/483907/fa
Vancouver:
کپیشهنی کرم زاده مانا، حجازی الهه، خان زاده علی، حجازی باقر. نقش خودکارآمدی ریاضی, جهت گیری های هدفی و اضطراب ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان سال دوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1389؛17(2 (پیاپی 92-91)):187-212. Available from: https://sid.ir/paper/483907/fa
IEEE:
کپیمانا شهنی کرم زاده، الهه حجازی، علی خان زاده، و باقر حجازی، “نقش خودکارآمدی ریاضی, جهت گیری های هدفی و اضطراب ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان سال دوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران،” دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، vol. 17، no. 2 (پیاپی 92-91)، pp. 187–212، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/483907/fa