APA:
کپیشفیعی رودپشتی، میثم، خدادادحسینی، سیدحمید، کردنائیج، اسداله، و محمدیان، محمود. (1393). طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران. راهبردهای بازرگانی، 21(3)، 61-82. SID. https://sid.ir/paper/484541/fa
Vancouver:
کپیشفیعی رودپشتی میثم، خدادادحسینی سیدحمید، کردنائیج اسداله، محمدیان محمود. طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1393؛21(3):61-82. Available from: https://sid.ir/paper/484541/fa
IEEE:
کپیمیثم شفیعی رودپشتی، سیدحمید خدادادحسینی، اسداله کردنائیج، و محمود محمدیان، “طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران،” راهبردهای بازرگانی، vol. 21، no. 3، pp. 61–82، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/484541/fa