مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,800
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

858
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران

صفحات

 صفحه شروع 61 | صفحه پایان 82

چکیده

 امروزه دو مفهوم توسعه پایدار و یکپارچه سازی فرآیندها فضای کسب و کار را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. بازاریابی نیز به عنوان یکی از علوم کسب و کار و صنعت خودرو به عنوان صنعت مادر و یکی از قطب های تولیدی از این تحولات بی تاثیر نبوده اند. در این راستا این مقاله با هدف طراحی مدل یکپارچه تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران به رشته تحریر درآمده است. در این راستا ابتدا ادبیات تحقیق مورد تحلیل قرار گرفته و چارچوب اولیه تحقق بازاریابی پایدار طراحی گردید. سپس با استفاده از ابزارهای روش شناسی کیفی از جمله پرسشنامه باز و مصاحبه عمیق با خبرگان آشنا با موضوع, مدل اولیه توسعه پیدا کرده و مدل جامع تحقق بازاریابی پایدار پیشنهاد گردید. سپساز طریق برگزاری جلسات گروه کانون مدل اصلاح شده و مدل مفهومی نهایی تحقق بازاریابی پایدار طراحی گردید. در آخرین گام مدل از طریق پیمایش میدانی مورد در قالب گسترده مورد بررسی و تایید قرار گرفت. نتایج نشان می دهند در میان مدل های متنوع بازاریابی مدل های بازاریابی درونی, بازاریابی فرهنگی یکپارچه, بازاریابی استراتژی محور, بازاریابی اخلاق گرا و بازاریابی نوع دوستانه مدل های بازاریابی اثرگذار بر تحقق بازاریابی پایدار هستند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شفیعی رودپشتی، میثم، خدادادحسینی، سیدحمید، کردنائیج، اسداله، و محمدیان، محمود. (1393). طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران. راهبردهای بازرگانی، 21(3)، 61-82. SID. https://sid.ir/paper/484541/fa

    Vancouver: کپی

    شفیعی رودپشتی میثم، خدادادحسینی سیدحمید، کردنائیج اسداله، محمدیان محمود. طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1393؛21(3):61-82. Available from: https://sid.ir/paper/484541/fa

    IEEE: کپی

    میثم شفیعی رودپشتی، سیدحمید خدادادحسینی، اسداله کردنائیج، و محمود محمدیان، “طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران،” راهبردهای بازرگانی، vol. 21، no. 3، pp. 61–82، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/484541/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button