APA:
کپیملکی، امیر، و رفیعی، ملاکه. (1390). از هومولوژی تا فردی شدن: رهیافت های عمده در ارزیابی جامعه شناختی مصرف فرهنگی. جامعه، فرهنگ، رسانه، 1(1)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/485574/fa
Vancouver:
کپیملکی امیر، رفیعی ملاکه. از هومولوژی تا فردی شدن: رهیافت های عمده در ارزیابی جامعه شناختی مصرف فرهنگی. جامعه، فرهنگ، رسانه[Internet]. 1390؛1(1):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/485574/fa
IEEE:
کپیامیر ملکی، و ملاکه رفیعی، “از هومولوژی تا فردی شدن: رهیافت های عمده در ارزیابی جامعه شناختی مصرف فرهنگی،” جامعه، فرهنگ، رسانه، vol. 1، no. 1، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/485574/fa