APA:
کپیرئیسی فر، کامیار، بختیاری، حامد، و طاهری، مهرداد. (1392). بررسی تاثیر تجربیات برند بر تمایل به پرداخت بالاتر. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 10(32)، 15-28. SID. https://sid.ir/paper/486917/fa
Vancouver:
کپیرئیسی فر کامیار، بختیاری حامد، طاهری مهرداد. بررسی تاثیر تجربیات برند بر تمایل به پرداخت بالاتر. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1392؛10(32):15-28. Available from: https://sid.ir/paper/486917/fa
IEEE:
کپیکامیار رئیسی فر، حامد بختیاری، و مهرداد طاهری، “بررسی تاثیر تجربیات برند بر تمایل به پرداخت بالاتر،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 10، no. 32، pp. 15–28، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/486917/fa