مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,082
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

449
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بر تمکین مالیاتی مودیان حقوقی شهر مشهد با رویکرد AHP

صفحات

 صفحه شروع 121 | صفحه پایان 145

چکیده

 هدف تحقیق حاضر شناسایی و بررسی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بر تمکین مالیاتی مودیان حقوقی شهر مشهد است. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی و از مصادیق تحقیق های کاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش مشتمل بر مدیران میانی و ارشد و مودیان مالیاتی و محتوای تبلیغات سازمان امور مالیاتی کشور ظرف بازه زمانی 1392 تا 1393 می باشد. یافته های حاصل از تحقیق مبین آن است که مهمترین معیارهای موثر بر تمکین مالیاتی را می توان در قالب معیارهای نگرش مودیان در مرحله رفتار و عملکرد تبلیغات, سپس نگرش مودیان در مرحله دریافت ذهنی تبلیغات, و نحوه انتقال پیام و سپس نگرش مودیان در مرحله تمایل و در نهایت معیار ساختار ادبی تبلیغات خلاصه کرد. همچنین بررسی دیدگاه مودیان حقوقی نیز حاکی از آن است که هر یک از معیارهای شناسائی شده بر بهبود اثربخشی تبلیغات بر تمکین مالیاتی بسیار با اهمیت هستند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    منجگانی، سیداکبر، و طبسی لطف آبادی، وحیده. (1394). عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بر تمکین مالیاتی مودیان حقوقی شهر مشهد با رویکرد AHP. پژوهشنامه مالیات، 23(27 (مسلسل 75))، 121-145. SID. https://sid.ir/paper/487552/fa

    Vancouver: کپی

    منجگانی سیداکبر، طبسی لطف آبادی وحیده. عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بر تمکین مالیاتی مودیان حقوقی شهر مشهد با رویکرد AHP. پژوهشنامه مالیات[Internet]. 1394؛23(27 (مسلسل 75)):121-145. Available from: https://sid.ir/paper/487552/fa

    IEEE: کپی

    سیداکبر منجگانی، و وحیده طبسی لطف آبادی، “عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بر تمکین مالیاتی مودیان حقوقی شهر مشهد با رویکرد AHP،” پژوهشنامه مالیات، vol. 23، no. 27 (مسلسل 75)، pp. 121–145، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/487552/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button