APA:
کپیجلیلیان، حسین، ابراهیمی، عبدالحمید، و محمودیان، امید. (1391). تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعات موردی: محصولات لپ تاپ شرکت Dell). مدیریت بازرگانی، 4(4)، 41-64. SID. https://sid.ir/paper/488055/fa
Vancouver:
کپیجلیلیان حسین، ابراهیمی عبدالحمید، محمودیان امید. تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعات موردی: محصولات لپ تاپ شرکت Dell). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(4):41-64. Available from: https://sid.ir/paper/488055/fa
IEEE:
کپیحسین جلیلیان، عبدالحمید ابراهیمی، و امید محمودیان، “تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعات موردی: محصولات لپ تاپ شرکت Dell)،” مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 4، pp. 41–64، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/488055/fa