APA:
کپیحیدرزاده، ک.، و تقی پوریان، م.ج.. (1391). نوع شناسی درگیری ذهنی مصرف کننده و مدل های اندازه گیری آن. بررسی های بازرگانی، -(53)، 14-25. SID. https://sid.ir/paper/488306/fa
Vancouver:
کپیحیدرزاده ک.، تقی پوریان م.ج.. نوع شناسی درگیری ذهنی مصرف کننده و مدل های اندازه گیری آن. بررسی های بازرگانی[Internet]. 1391؛-(53):14-25. Available from: https://sid.ir/paper/488306/fa
IEEE:
کپیک. حیدرزاده، و م.ج. تقی پوریان، “نوع شناسی درگیری ذهنی مصرف کننده و مدل های اندازه گیری آن،” بررسی های بازرگانی، vol. -، no. 53، pp. 14–25، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/488306/fa