مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,505
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

728
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر ادراک مصرف کنندگان از کشور مبدا برند بر ارزش ویژه برند محصولات

صفحات

 صفحه شروع 49 | صفحه پایان 58

چکیده

 تاثیر ادراک مصرف کنندگان از کشور مبدا برند به عنوان یک ابزار قوی جهت شناخت نیاز مشتری, افزایش رضایت او و در نهایت افزایش سودآوری سازمان کاربرد فراوانی دارد. روش های پرسشنامه ای با طراحی و جمع آوری آن از طیف وسیعی از مشتریان, مدیران و خبرگان محصولات شوینده با پالایش و تحلیل داده ها نتایج مناسبی را جهت تصمیم گیری در مورد اتخاذ استراتژی های مدیریت مشتریان فراهم می آورد. ابزار اندازه گیری این تحقیق, پرسشنامه محقق ساخته شامل 20سوالبسته در چهار بخش می باشد, که پایایی هر یک از فرضیه های کیفیت ادراک شده, آگاهی از برند, وفاداری به برند و تداعی برند با استفاده از آلفای کرونباخ بترتیب 0.957, 0.924, 0.934 و 0.922 می باشد. روایی تحقیق از طریق روایی محتوا مورد بررسی قرار گرفت و مورد تایید واقع شد پرسشنامه طراحی شده بر اساس طیف 5 گزینه ای لیکرت بود. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده از آماره های مورد نظر در داخل و خارج از کشور از روش مدل سازی معادلات ساختاری و نرم افزار های SPSS و Liser استفاده گردید. نتایج تحقیق حاکی از آن است که خبرگان بر سر اهمیت هر 4 فرضیه توافق داشتند و میانگین اهمیت هر چهار فرضیه متوسط رو به بالا را نشان دادند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    کدیور، عباسعلی. (1393). تاثیر ادراک مصرف کنندگان از کشور مبدا برند بر ارزش ویژه برند محصولات. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 11(34)، 49-58. SID. https://sid.ir/paper/489769/fa

    Vancouver: کپی

    کدیور عباسعلی. تاثیر ادراک مصرف کنندگان از کشور مبدا برند بر ارزش ویژه برند محصولات. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1393؛11(34):49-58. Available from: https://sid.ir/paper/489769/fa

    IEEE: کپی

    عباسعلی کدیور، “تاثیر ادراک مصرف کنندگان از کشور مبدا برند بر ارزش ویژه برند محصولات،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 11، no. 34، pp. 49–58، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/489769/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button