APA:
کپیکدیور، عباسعلی. (1393). تاثیر ادراک مصرف کنندگان از کشور مبدا برند بر ارزش ویژه برند محصولات. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 11(34)، 49-58. SID. https://sid.ir/paper/489769/fa
Vancouver:
کپیکدیور عباسعلی. تاثیر ادراک مصرف کنندگان از کشور مبدا برند بر ارزش ویژه برند محصولات. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1393؛11(34):49-58. Available from: https://sid.ir/paper/489769/fa
IEEE:
کپیعباسعلی کدیور، “تاثیر ادراک مصرف کنندگان از کشور مبدا برند بر ارزش ویژه برند محصولات،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 11، no. 34، pp. 49–58، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/489769/fa