Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,327
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

586
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی قدرت اجتماعی مدیریت و رابطه آن با رضایتمندی ارباب رجوع (مورد مطالعه ادارات دولتی شهر خلخال)

صفحات

 صفحه شروع 66 | صفحه پایان 80

چکیده

 تحقیق حاضر به بررسی قدرت مدیریت و رابطه آن با رضایتمندی ارباب رجوع در ادارات دولتی شهر خلخال می پردازد. متغیر وابسته در این پژوهش عبارتند از رضایتمندی ارباب رجوع و متغیر مستقل قدرت مدیریت است که با ابعاد قدرت قانونی, قدرت پاداش, قدرت تخصصی, قدرت اجبار و قدرت مرجعیت مورد سنجش قرار گرفته است. به منظور بررسی رضایتمندی ارباب رجوع در شهر خلخال, 320 نفر ارباب رجوع انتخاب و به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای و سهمیه ای انتخاب شدند. این تحقیق به روش پیمایش و با ابزار پرسشنامه انجام پذیرفته است که داده های حاصل از پرسشنامه با استفاده از روش های آماری در دو بخش آمار توصیفی و آمار استنباطی, مورد توصیف و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج تحقیق, حاکی از وجود تفاوت معنی دار بین متغیرهای پایگاه اقتصادی- اجتماعی و جنسیت با رضایتمندی ارباب رجوع و رابطه معنی دار بین قدرت مدیریت با رضایتمندی ارباب رجوع از ادارات دولتی شهر خلخال می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    یعقوبی چوبری، علی، و جلیلی دمدل، مقصود. (1393). بررسی قدرت اجتماعی مدیریت و رابطه آن با رضایتمندی ارباب رجوع (مورد مطالعه ادارات دولتی شهر خلخال). مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 6(2 (مسلسل 22))، 66-80. SID. https://sid.ir/paper/489824/fa

    Vancouver: کپی

    یعقوبی چوبری علی، جلیلی دمدل مقصود. بررسی قدرت اجتماعی مدیریت و رابطه آن با رضایتمندی ارباب رجوع (مورد مطالعه ادارات دولتی شهر خلخال). مطالعات توسعه اجتماعی ایران[Internet]. 1393؛6(2 (مسلسل 22)):66-80. Available from: https://sid.ir/paper/489824/fa

    IEEE: کپی

    علی یعقوبی چوبری، و مقصود جلیلی دمدل، “بررسی قدرت اجتماعی مدیریت و رابطه آن با رضایتمندی ارباب رجوع (مورد مطالعه ادارات دولتی شهر خلخال)،” مطالعات توسعه اجتماعی ایران، vol. 6، no. 2 (مسلسل 22)، pp. 66–80، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/489824/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا