APA:
کپیحائری، محمدحسن، لشکری، محمد، و سعیدی میرک محله، سمیرا. (1392). نسبت سنجی بازاریابی شبکه ای با عقود معین و غیرمعین. پژوهشنامه حقوق اسلامی، 14(1 (پیاپی 37))، 79-100. SID. https://sid.ir/paper/491665/fa
Vancouver:
کپیحائری محمدحسن، لشکری محمد، سعیدی میرک محله سمیرا. نسبت سنجی بازاریابی شبکه ای با عقود معین و غیرمعین. پژوهشنامه حقوق اسلامی[Internet]. 1392؛14(1 (پیاپی 37)):79-100. Available from: https://sid.ir/paper/491665/fa
IEEE:
کپیمحمدحسن حائری، محمد لشکری، و سمیرا سعیدی میرک محله، “نسبت سنجی بازاریابی شبکه ای با عقود معین و غیرمعین،” پژوهشنامه حقوق اسلامی، vol. 14، no. 1 (پیاپی 37)، pp. 79–100، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/491665/fa