APA:
کپیپورعبادالهان کویچ، محسن، صمدزاده، سعیده، و وفائی، الهام. (1393). بررسی ارتباط متقابل بین متغیرهای تمرکز, شدت تبلیغات و سودآوری در صنایع مواد غذایی و آشامیدنی ایران. سیاست گذاری اقتصادی، 6(11)، 169-193. SID. https://sid.ir/paper/491993/fa
Vancouver:
کپیپورعبادالهان کویچ محسن، صمدزاده سعیده، وفائی الهام. بررسی ارتباط متقابل بین متغیرهای تمرکز, شدت تبلیغات و سودآوری در صنایع مواد غذایی و آشامیدنی ایران. سیاست گذاری اقتصادی[Internet]. 1393؛6(11):169-193. Available from: https://sid.ir/paper/491993/fa
IEEE:
کپیمحسن پورعبادالهان کویچ، سعیده صمدزاده، و الهام وفائی، “بررسی ارتباط متقابل بین متغیرهای تمرکز, شدت تبلیغات و سودآوری در صنایع مواد غذایی و آشامیدنی ایران،” سیاست گذاری اقتصادی، vol. 6، no. 11، pp. 169–193، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/491993/fa