APA:
کپیقاضی زاده، م.، و بیگی نیا، ع.ر.. (1390). بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدل توسعه یافته بازاریابی رابطه مند. نشریه دانشگاه شاهد، 2(47)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/492996/fa
Vancouver:
کپیقاضی زاده م.، بیگی نیا ع.ر.. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدل توسعه یافته بازاریابی رابطه مند. نشریه دانشگاه شاهد[Internet]. 1390؛2(47):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/492996/fa
IEEE:
کپیم. قاضی زاده، و ع.ر. بیگی نیا، “بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدل توسعه یافته بازاریابی رابطه مند،” نشریه دانشگاه شاهد، vol. 2، no. 47، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/492996/fa