Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,867
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

892
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 هدف از این تحقیق فراهم آوردن نقشه راهی برای بررسی تاثیرگذارترین عوامل به ارزش افزوده به منظور کسب مزیت پایدار رقابتی است تا مدیران را برای رسیدن به برندی قدرتمند و تاثیرگذار در برابر فضای کسب و کار رقابتی یاری نماید. در این تحقیق که به صورت توصیفی پیمایشی انجام شده است, در بررسی مولفه های موثر بر ارزش ویژه برند از مدل ارزش ویژه برند کلر استفاده و به طور خاص در شرکت ایران خودرو بررسی شده است. 384 نفر از مشتریان این شرکت مورد پرسش قرار گرفته اند و با بررسی همبستگی عوامل موثر بر برند و نتایج کسب شده, نقشه راه مشخصی برای افزایش ارزش ویژه برند ارائه شده است. تحقیق میزان تاثیرگذاری هر یک از عوامل موثر بر ارزش آفرینی برند را نشان داد و مشخص کرد که دو عامل قضاوت مشتریان و همنوایی از برند از بیشترین تاثیر در خلق ارزش افزوده از برند برخوردارند و برجستگی برند و تصویر سازی از برند کمترین میزان اثر گذاری را دارند. این تحقیق با مشخص کردن میزان تاثیر گذاری این عوامل بر برند راهی را برای ایجاد برند مزیت آفرین و کسب ارزش ویژه برند در نزد مشتریان ارائه کرده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رهنمای رودپشتی، فریدون، و اسدی، معصومه. (1390). برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان. مدیریت کسب و کار، 3(11)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/493268/fa

    Vancouver: کپی

    رهنمای رودپشتی فریدون، اسدی معصومه. برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1390؛3(11):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/493268/fa

    IEEE: کپی

    فریدون رهنمای رودپشتی، و معصومه اسدی، “برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان،” مدیریت کسب و کار، vol. 3، no. 11، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/493268/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا