APA:
کپیرهنمای رودپشتی، فریدون، و اسدی، معصومه. (1390). برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان. مدیریت کسب و کار، 3(11)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/493268/fa
Vancouver:
کپیرهنمای رودپشتی فریدون، اسدی معصومه. برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1390؛3(11):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/493268/fa
IEEE:
کپیفریدون رهنمای رودپشتی، و معصومه اسدی، “برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان،” مدیریت کسب و کار، vol. 3، no. 11، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/493268/fa