APA:
کپیسلطان حسینی، م.، نصراصفهانی، د.، و جوانی، و.. (1390). تعیین سهم نسبی وفاداری به برند از تداعی برند در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران. مدیریت ورزشی (حرکت)، -(9)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/493471/fa
Vancouver:
کپیسلطان حسینی م.، نصراصفهانی د.، جوانی و.. تعیین سهم نسبی وفاداری به برند از تداعی برند در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران. مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1390؛-(9):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/493471/fa
IEEE:
کپیم. سلطان حسینی، د. نصراصفهانی، و و. جوانی، “تعیین سهم نسبی وفاداری به برند از تداعی برند در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. -، no. 9، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/493471/fa