مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,564
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

687
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 ایجاد وحفظ وفاداری مصرف کننده به برند در قلب برنامه های بازاریابی شرکت ها به ویژه در بازارهای رقابتی قرار دارد, لذا در این تحقیق تلاش شده است تا به بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی شرکت ایرانسل پرداخته شود. این پژوهش ازنظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کاربران ایرانسل ساکن شهر تهران بوده که از خدمات متنوع این اپراتور استفاده می کنند. برای جمع آوری اطلاعات جهت آزمون فرضیه های تحقیق که مبتنی بر مدل سویینی و سوییت (2008) می باشند, تعداد 384 پرسشنامه به روش خوشه ای تک مرحله ای بین کاربران توزیع و نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از نرم افزار لیزرل و مدل معادلات ساختاری نشان داد که اعتبار برند بر تعهد وفاداری, تعهد مداوم و رضایت تاثیر مستقیم دارد. رضایت بر تعهد وفاداری و توصیه های شفاهی تاثیر مستقیم داشته و باعث کاهش تمایل به تغییر برند می گردد. تعهد وفاداری برمتغیر وابسته توصیه شفاهی, تاثیر مستقیم داشته ولی بر روی تمایل به تغییر برند تاثیری ندارد. تعهد مداوم بر تمایل به تغییر برند تاثیر معکوس دارد, یعنی باعث کاهش تمایل مشتریان به تغییر برند می گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    پریچهر، وحید، و سعیدنیا، حمیدرضا. (1390). بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی. مدیریت کسب و کار، 3(12)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/493852/fa

    Vancouver: کپی

    پریچهر وحید، سعیدنیا حمیدرضا. بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1390؛3(12):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/493852/fa

    IEEE: کپی

    وحید پریچهر، و حمیدرضا سعیدنیا، “بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی،” مدیریت کسب و کار، vol. 3، no. 12، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/493852/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button