مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,413
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,501
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 بازاریابی بر اساس ملاحظات اجتماعی و محیطی شهرت زیادی یافته است. به نظر می رسد اغلب مصرف کنندگان, چه فردی و چه صنعتی, در مورد محیط زیست آگاه تر و علاقه مندتر شده اند. از طرفی فشار مشتریان, رقبا, سازمان های غیر دولتی, رسانه ها, و قانون گذاران نیز شرکت ها را به عمل کردن به تعهدات اجتماعی, زیست محیطی و اخلاقی سوق می دهد. با توجه به اهمیت موضوع پایداری, سازمان ها باید با استفاده از تلفیقی از آمیخته های بازاریابی پایداری, خود را به سوی موفقیت سوق دهند. در پژوهش حاضر که از نظر گردآوری داده ها, توصیفی پیمایشی و از نظر هدف, کاربردی است, جامعه آماری را مصرف کنندگان فروشگاه های زنجیره یی (رفاه, شهروند, اتکا) تشکیل می دهند. هدف اصلی محقق بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری است. از آمار توصیفی برای نمایش اطلاعات جمعیت شناختی و توزیع فراوانی داده های تحقیق و در داده پردازی از مدل معادلات ساختاری (SEM) و برای انجام تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار LISREL استفاده شده است؛ نتایج نشان می دهد در بخش آمیخته بازاریابی, تمامی مولفه های آن بر موفقیت بازاریابی پایداری تاثیر دارند و تنها اثر قیمت گذاری منصفانه معکوس است. طبق تحلیل واریانس فریدمن از بین مولفه های ارتباطات, محاوره از بخش اعتبار بیشترین تاثیر را در بین دیگر اجزا دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خیری، بهرام، میرابی، وحیدرضا، و موسویان، سیدایمان. (1390). تاثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری. مدیریت کسب و کار، 3(11)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/493857/fa

    Vancouver: کپی

    خیری بهرام، میرابی وحیدرضا، موسویان سیدایمان. تاثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1390؛3(11):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/493857/fa

    IEEE: کپی

    بهرام خیری، وحیدرضا میرابی، و سیدایمان موسویان، “تاثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری،” مدیریت کسب و کار، vol. 3، no. 11، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/493857/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button