APA:
کپیاصانلو، ب.، و خدامی، س.. (1390). سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حس گری بازار. مدیریت بازرگانی، 3(10)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/494815/fa
Vancouver:
کپیاصانلو ب.، خدامی س.. سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حس گری بازار. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1390؛3(10):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/494815/fa
IEEE:
کپیب. اصانلو، و س. خدامی، “سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حس گری بازار،” مدیریت بازرگانی، vol. 3، no. 10، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/494815/fa