APA:
کپییعقوبی، ن.، و علیزاده، ف.. (1385). بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مندی مشتریان (مطالعه موردی: بانک های شهرستان زاهدان). مدیریت صنعتی، -(14)، 241-259. SID. https://sid.ir/paper/494872/fa
Vancouver:
کپییعقوبی ن.، علیزاده ف.. بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مندی مشتریان (مطالعه موردی: بانک های شهرستان زاهدان). مدیریت صنعتی[Internet]. 1385؛-(14):241-259. Available from: https://sid.ir/paper/494872/fa
IEEE:
کپین. یعقوبی، و ف. علیزاده، “بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مندی مشتریان (مطالعه موردی: بانک های شهرستان زاهدان)،” مدیریت صنعتی، vol. -، no. 14، pp. 241–259، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/494872/fa