APA:
کپیقره چه، منیژه. (1381). مشتری گرایی در نظام بانکی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 2(2)، 141-156. SID. https://sid.ir/paper/495838/fa
Vancouver:
کپیقره چه منیژه. مشتری گرایی در نظام بانکی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1381؛2(2):141-156. Available from: https://sid.ir/paper/495838/fa
IEEE:
کپیمنیژه قره چه، “مشتری گرایی در نظام بانکی،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 2، no. 2، pp. 141–156، 1381، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/495838/fa