Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

551
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبلیغات و درگیری ذهنی مشتری با محصول

صفحات

 صفحه شروع 61 | صفحه پایان 73

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نوروزی، عبداله، و قلندری، کمال. (1388). تبلیغات و درگیری ذهنی مشتری با محصول. تدبیر، -(211)، 61-73. SID. https://sid.ir/paper/496373/fa

    Vancouver: کپی

    نوروزی عبداله، قلندری کمال. تبلیغات و درگیری ذهنی مشتری با محصول. تدبیر[Internet]. 1388؛-(211):61-73. Available from: https://sid.ir/paper/496373/fa

    IEEE: کپی

    عبداله نوروزی، و کمال قلندری، “تبلیغات و درگیری ذهنی مشتری با محصول،” تدبیر، vol. -، no. 211، pp. 61–73، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/496373/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا