APA:
کپینوحی، عصمت، صلاحی، سحر، و سبزواری، سکینه. (1393). رابطه تفکر انتقادی با سبک های یادگیری در دانشجویان تحصیلات تکمیلی پرستاری. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 11(2)، 179-186. SID. https://sid.ir/paper/496445/fa
Vancouver:
کپینوحی عصمت، صلاحی سحر، سبزواری سکینه. رابطه تفکر انتقادی با سبک های یادگیری در دانشجویان تحصیلات تکمیلی پرستاری. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1393؛11(2):179-186. Available from: https://sid.ir/paper/496445/fa
IEEE:
کپیعصمت نوحی، سحر صلاحی، و سکینه سبزواری، “رابطه تفکر انتقادی با سبک های یادگیری در دانشجویان تحصیلات تکمیلی پرستاری،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 11، no. 2، pp. 179–186، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/496445/fa