APA:
کپیحسینی، میرزاحسن، و کلور، حسین. (1388). کارکردهای وفاداری به برند در سودآوری بنگاه های تجاری. صنعت لاستیک ایران، -(57)، 85-92. SID. https://sid.ir/paper/496883/fa
Vancouver:
کپیحسینی میرزاحسن، کلور حسین. کارکردهای وفاداری به برند در سودآوری بنگاه های تجاری. صنعت لاستیک ایران[Internet]. 1388؛-(57):85-92. Available from: https://sid.ir/paper/496883/fa
IEEE:
کپیمیرزاحسن حسینی، و حسین کلور، “کارکردهای وفاداری به برند در سودآوری بنگاه های تجاری،” صنعت لاستیک ایران، vol. -، no. 57، pp. 85–92، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/496883/fa