APA:
کپیرحمتی، فرنگ، و غفاری، الهه. (1394). نقش ذهن آگاهی, تنظیم هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، 10(40)، 49-72. SID. https://sid.ir/paper/498375/fa
Vancouver:
کپیرحمتی فرنگ، غفاری الهه. نقش ذهن آگاهی, تنظیم هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)[Internet]. 1394؛10(40):49-72. Available from: https://sid.ir/paper/498375/fa
IEEE:
کپیفرنگ رحمتی، و الهه غفاری، “نقش ذهن آگاهی, تنظیم هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه،” پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، vol. 10، no. 40، pp. 49–72، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/498375/fa