APA:
کپیحکیمی راد، الهام، افروز، غلامعلی، به پژوه، احمد، غباری بناب، باقر، و ارجمندنیا، علی اکبر. (1392). اثربخشی برنامه های آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی. مطالعات روان شناختی، 9(4)، 9-29. SID. https://sid.ir/paper/499580/fa
Vancouver:
کپیحکیمی راد الهام، افروز غلامعلی، به پژوه احمد، غباری بناب باقر، ارجمندنیا علی اکبر. اثربخشی برنامه های آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی. مطالعات روان شناختی[Internet]. 1392؛9(4):9-29. Available from: https://sid.ir/paper/499580/fa
IEEE:
کپیالهام حکیمی راد، غلامعلی افروز، احمد به پژوه، باقر غباری بناب، و علی اکبر ارجمندنیا، “اثربخشی برنامه های آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی،” مطالعات روان شناختی، vol. 9، no. 4، pp. 9–29، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/499580/fa