APA:
کپیرنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، و فتحی، سعید. (1393). بخش بندی بازار گردشگری داخلی شهر اصفهان بر اساس انگیزه های سفر به عنوان ابزاری برای مدیریت گردشگری شهری. علوم اجتماعی، 8(2 (25))، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/499886/fa
Vancouver:
کپیرنجبریان بهرام، غفاری محمد، فتحی سعید. بخش بندی بازار گردشگری داخلی شهر اصفهان بر اساس انگیزه های سفر به عنوان ابزاری برای مدیریت گردشگری شهری. علوم اجتماعی[Internet]. 1393؛8(2 (25)):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/499886/fa
IEEE:
کپیبهرام رنجبریان، محمد غفاری، و سعید فتحی، “بخش بندی بازار گردشگری داخلی شهر اصفهان بر اساس انگیزه های سفر به عنوان ابزاری برای مدیریت گردشگری شهری،” علوم اجتماعی، vol. 8، no. 2 (25)، pp. 0–0، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/499886/fa