APA:
کپیجریحی، عبدالرحمان، فردانش، هاشم، و گرامی پور، مسعود. (1394). تاثیر طراحی آموزشی مبتنی بر تقویت کنجکاوی بر میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 11(35)، 181-196. SID. https://sid.ir/paper/499944/fa
Vancouver:
کپیجریحی عبدالرحمان، فردانش هاشم، گرامی پور مسعود. تاثیر طراحی آموزشی مبتنی بر تقویت کنجکاوی بر میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1394؛11(35):181-196. Available from: https://sid.ir/paper/499944/fa
IEEE:
کپیعبدالرحمان جریحی، هاشم فردانش، و مسعود گرامی پور، “تاثیر طراحی آموزشی مبتنی بر تقویت کنجکاوی بر میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 11، no. 35، pp. 181–196، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/499944/fa