APA:
کپیدیواندری، علی. (1). بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی در بین بانک های تجاری کشور از نظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری. مجازی، 1(1)، 123-150. SID. https://sid.ir/paper/500327/fa
Vancouver:
کپیدیواندری علی. بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی در بین بانک های تجاری کشور از نظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری. مجازی[Internet]. 1؛1(1):123-150. Available from: https://sid.ir/paper/500327/fa
IEEE:
کپیعلی دیواندری، “بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی در بین بانک های تجاری کشور از نظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری،” مجازی، vol. 1، no. 1، pp. 123–150، 1، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/500327/fa