APA:
کپیخواجه ئیان، داتیس. (1390). مفهوم سازی خط مشی گذاری رسانه ای؛ شناسایی مولفه ها. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 18(1)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/500567/fa
Vancouver:
کپیخواجه ئیان داتیس. مفهوم سازی خط مشی گذاری رسانه ای؛ شناسایی مولفه ها. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1390؛18(1):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/500567/fa
IEEE:
کپیداتیس خواجه ئیان، “مفهوم سازی خط مشی گذاری رسانه ای؛ شناسایی مولفه ها،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 18، no. 1، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/500567/fa