APA:
کپیاکبری بورنگ، محمد، و رحیمی بورنگ، حسن. (1395). تبیین سرزندگی و انگیزش تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک آنان از محیط یادگیری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 16(27)، 222-231. SID. https://sid.ir/paper/500880/fa
Vancouver:
کپیاکبری بورنگ محمد، رحیمی بورنگ حسن. تبیین سرزندگی و انگیزش تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک آنان از محیط یادگیری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1395؛16(27):222-231. Available from: https://sid.ir/paper/500880/fa
IEEE:
کپیمحمد اکبری بورنگ، و حسن رحیمی بورنگ، “تبیین سرزندگی و انگیزش تحصیلی دانشجویان بر اساس ادراک آنان از محیط یادگیری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 16، no. 27، pp. 222–231، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/500880/fa