APA:
کپیآریاپوران، سعید، امیری منش، مرضیه، و تقوایی، داوود. (1393). رابطه ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن, نوشتن و ریاضی) دانش آموزان ابتدایی دارای ناتوانی های یادگیری. ناتوانی های یادگیری، 1(4)، 56-72. SID. https://sid.ir/paper/501091/fa
Vancouver:
کپیآریاپوران سعید، امیری منش مرضیه، تقوایی داوود. رابطه ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن, نوشتن و ریاضی) دانش آموزان ابتدایی دارای ناتوانی های یادگیری. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1393؛1(4):56-72. Available from: https://sid.ir/paper/501091/fa
IEEE:
کپیسعید آریاپوران، مرضیه امیری منش، و داوود تقوایی، “رابطه ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن, نوشتن و ریاضی) دانش آموزان ابتدایی دارای ناتوانی های یادگیری،” ناتوانی های یادگیری، vol. 1، no. 4، pp. 56–72، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/501091/fa