Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

410
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

120
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نامه به سردبیر: نقش دستیاران نورولوژی در کلاسهای تئوری بالینی دانشجویان سال ششم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

صفحات

 صفحه شروع 440 | صفحه پایان 441

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 امروزه گسترش علم به قدری سریع است که روش های قدیمی تر آموزش به صورت "استاد محور" به تنهایی پاسخگوی نیازهای فراگیران نخواهد بود. به همین دلیل در بسیاری از موارد شیوه های جدید تر آموزشی مثل روش "دانشجو محور" و روش یادگیری از طریق همتایان مورد توجه قرار گرفته است. در این روش آموزش دهندگان از لحاظ علمی برابر یا اندکی جلوتر از آموزش گیرندگان هستند. در اینجا، هم آموزش دهندگان و هم آموزش گیرندگان طی یک فرایند آموزشی به کسب تجربه و مهارت می پردازند. از مزایای این روش می توان به تقویت اعتماد به نفس، تقویت مهارتهای کلامی در انتقال تجربیات و فرصتی برای الگو بودن در آموزش دهندگان، همچنین احساس همدلی و نزدیکی بیشتر و امکان شرکت بهتر در مباحث آموزشی برای آموزش گیرندکان اشاره کرد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    پورصادق فرد، مریم، و ایزدی، صادق. (1394). نامه به سردبیر: نقش دستیاران نورولوژی در کلاسهای تئوری بالینی دانشجویان سال ششم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 12(2)، 440-441. SID. https://sid.ir/paper/501652/fa

    Vancouver: کپی

    پورصادق فرد مریم، ایزدی صادق. نامه به سردبیر: نقش دستیاران نورولوژی در کلاسهای تئوری بالینی دانشجویان سال ششم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1394؛12(2):440-441. Available from: https://sid.ir/paper/501652/fa

    IEEE: کپی

    مریم پورصادق فرد، و صادق ایزدی، “نامه به سردبیر: نقش دستیاران نورولوژی در کلاسهای تئوری بالینی دانشجویان سال ششم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 12، no. 2، pp. 440–441، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/501652/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا